امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





حدیث هفته

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۴
حسینعلی خودکار

نظرات  (۱)

۰۳ آبان ۹۷ ، ۱۱:۵۷ حلیمه آبیل کاظمی
بسمه تعالی
باسلام خدمت همه همکاران محترم
با توجه به بهترین تجربه کاری خودم در طول مدت استخدام بایک مورد خیلی تاثیر گذار امروز برخورد نمودم که خاستم بیان کنم .
امروز یک فرهنگی باعقاید بسیار خوب متدین وارد کتابخانه شدند که با اولین برخورد متوجه شدم که فرد بسیار خوبی هستن ایشان یک فرهنگ لغات به امانت بده بودن  در سالهای 90 وآن را به من دادند وخواستار شدن تا در سیستم جست وجو نگاه کنم که آیا جریمه اشده اند و فرمودند از خواهرهمسرشان است و من گفتم چون کتاب مرجع است احتمالا ثبت نشده و گفت فک کنم برای یک روز خواستن و بعد چون ایشان بیمار شدند دیگه نتونستند مراجعه کنند وگفتم مشکلی نیست اما بعد ایشان اصرار نمودند هزینه ای را بابت تاخیر آن بپردازند و خلاصه صحبت هایی د وبدل شد و درآخر ایشان بیان کردند که خواهر همسرشان 33 سال سن  وبدلیل سرطان معده 6ماه قبل  در مشهد فوت نموده و دختر بسیار مقید و باایمانی بودند اما دیشب ب خواب همسرم آمده واز ایشان خواسته تا کتابی را که از کتابخانه برده و به کتابخانه برگرداند وما کل وسایل ایشان را زیر و رو کردیم و بالاخره این فرهنگ لغت را که با مهر کتابخانه عمومی نیمروز زابل بود پیدا کردیم و همسرم چون حال خوبی نداشت نتوانست بیاید و من آمده ام تا او را حلال کنید و از حقی که بر گردن اوست نجاتش دهید وخیلی از این ماجرا تحت تاثیر قرارگرفتم .واقعا چه خوب خداوند در قرآن می فرماید "بدرستی که خداوند به شما امر میکند که امانتها را حتماً به صاحبانشان بسپارید"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">