امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

بر اساس بخشنامه های ارسالی و به  منظور ارج نهادن به تلاش‌های خدمتگزاران زحمتکش عرصه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به مناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار که مقارن با روز بزرگداشت علامه سید محمدحسین طباطبایی است، نسبت به معرفی یک نفر (نیروی خدمات شاغل در کتابخانه‌های عمومی) هر استان می تواند مطابق با شاخص‌های ذیل و در قالب فرمت معین شده، حداکثر تا 20 شهریور سال 95 اقدام نماید و لذا پس از تکمیل فایلها بر اساس بخشنامه ها،فایلهای آنها را برای بنده ارسال نمایید. (مهلت جمع بندی نهایی در استان تاریخ 1395/06/25 مشخص گردیده است لذا در تهیه و تکمیل و ارسال فایل ها تسریع و اهتمام ویژه مبذول فرمایید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک  مراجعه نمایید. 


همچنین جهت  آشنایی بیشتر نحوه تهیه و تکمیل فایل ها، فایل کتابخانه برتر نهادی که در سال گذشته با همت و تلاش  همکاران استان همدان تهیه و تنظیم شده است را ملاحظه نمایید. ( فایل )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۷
حسینعلی خودکار

با همت و تلاش و پیگیری همکاران و کتابداران شهرستان زهک و کارشناسان ستاد تهران و برخی از همکاران اداره کل، کتابخانه عمومی الغدیر شهرستان زهک واقع در مصلی این شهرستان با کد 115059 به مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان زهک افزوده شد تا مجموع کتابخانه های عمومی این شهرستان به عدد 3 افزایش یابد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۷
حسینعلی خودکار
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان،حکیمداد حسین بررئیس اداره کتابخانه های عمومی سراوان گفت:به منظور شاداب سازی وگسترش فرهنگ بومی و محلی طرح ایجاد قفسه استان شناسی با الهام از زندگی بومی ومحلی و با استفاده از صنایع دستی سراوان در ورودی کتابخانه ایجاد شد.
 وی افزود در این مجموعه آثاری از سفال کلپورگال، حصیر بافی،و... ایجاد گردیده است.
حسین بر ادامه داد: در این بخش علاوه برمنابع استان شناسی،کتابهای ماه و نشریات نیز قرار گرفته است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سراوان در پایان اظهارامیدواری کرد تا با زیبا سازی کتابخانه ها فرهنگ مطالعه در شهرستان گسترش یابد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۱
حسینعلی خودکار

همکاران و کتابداران گرامی

با توجه به برخی از تماسهای کتابداران محترم و نیاز ضروری همکاران جدید شاغل در کتابخانه های عمومی استان، لینک مطلب مربوط به جزوه آموزشی سامان در این پست ارائه می گردد.
شایا ذکر است مطالعه مجدد این جزوه آموزشی و کتاب مجموعه دستورالعمل های اداره کتابخانه های عمومی، جهت استفاده مطلوبتر از سامان و ارائه خدمات مطلوب در کتابخانه های عمومی، به کلیه کتابداران عزیز توصیه می گردد.



لینک مطلب



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۴۳
حسینعلی خودکار

آدرس وبلاگ خلاقیت به نشانی

http://khalaghpl.blog.ir

در قسمت پیوند ها لینک شد.


لطفا عکسها و خلاقیتهای خود در کتابخانه های عمومی را برای بنده ارسال تا به اسم خودتان در وبلاگ مربوطه بارگذاری گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۸
حسینعلی خودکار

قطعی موقت سامان


به اطلاع همکاران محترم می رساند سامانه مدیریت در روز یکشنبه 7/ 6/ 95( امروز)  از ساعت 11 الی 13 و 15 الی 17 به طور موقت از دسترس خارج است. مقتضی است ترتیبی اتخاذ کنید که امانت و بازگشت منابع به کتابخانه در طی این ساعات به صورت دستی ثبت شود و بعد از دسترسی مجدد، در سامانه ثبت شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۵۸
حسینعلی خودکار

 به گزارش لیزنا، کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی سراسر کشور که تمایل دارند، از کتابخانه آنها و انجام فعالیت شان گزارش خبری تهیه شود، می توانند با تکمیل فرم مربوط، درخواست خود را برای لیزنا ارسال نمایند.

 

لازم به ذکر است که در این فرم باید دلایل درخواست تهیه گزارش ذکر شود تا پس از بررسی و اولویت بندی درخواستها، برای تهیه گزارش اقدام گردد.

برای ارسال درخواست، بر روی «تکمیل فرم» کلیک کنید.


همکاران گرامی و کتابداران محترم: لطفا اگر درخواست تهیه گزارش را تکمیل نمودید از طریق ایمیل و یا تلگرام به بنده هم اطلاع بدید تا در جریان باشم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۲
حسینعلی خودکار

همکاران و کتابدار گرامی:

آقایان: بیک نژاد- ریگی- یار محمد زهی- طاهری نژاد

خانها: محمد حسنی - رهدار- آصف مهر- شیرازی- هابیلی نسب- دهواری


ضمن تبریک مجدد قبولیتان در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1394، شروع بکارتان در کتابخانه های عمومی شهرستانهای میرجاوه، هامون، زابل، زهک، هیرمند، خاش، ایرانشهر  و سراوان را تبریک گفته و امیدوارم تا با همت و تلاش خود و همکاری با سایر کتابداران عزیز و روسای محترم ادارات در پیشبرد اهداف بلند رشته کتابداری و نهاد کتابخانه های عمومی کشور موفق و پیروز باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۱
حسینعلی خودکار


کتابداران و همکاران محترم؛

 تغییراتی در کاربرگه نسخه به شرح ذیل اعمال شده است که به زودی راهنمای لازم در اختیار همکاران عزیز قرار خواهد گرفت.


امکانات ارسال «درخواست وجین منابع»در قالب کارتابل وجین در سامانه فراهم شده است. همچنین گزینه‌های چهارگانه وجین از وضعیت‌های موجود در کاربرگه نسخه حذف شده است و فرایند درخواست وجین برای کتابخانه تعریف شده است. به زودی راهنمای آموزشی این فرایند برای همکاران ارسال خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۰۶
حسینعلی خودکار

همکاران گرامی آقایان و خانمها:

محمدی ( چابهار)، بامری، هاشم زهی، جهانتیغی، اسلام دامنی، استوار، محمد صالح حیدری، عبدالناصر سپاهی، علی اصغری، شهدادی، گلوی، سالاری، ناصری پور، صوفی، کشته گر، باغبانی

میرشکاری، ثریا بامری، شیرازی، جلال زاده، نشاط پور، اقبالی ، فرازمند، موسوی، سماوکی، خزاعی، محمدی، ثوری، غزنوی، دهقانی، مهین آبیل کاظمی، گلستانه، حسینی نژاد، پیام


بدینوسیله سالروز تولد همکاران عزیز متولد شهریور رو بهشون تبریک میگم و براشون آرزوی زندگی با عزت و سربلندی دارم.

پ ن 1: ممکنه تاریخ تولد برخی از این عزیزان فقط شناسنامه ای باشه

پ ن 2: به 2 نفر از افراد ذکر شده در بالا باید به خاطر ازدواجشون هم تبریک گفت ولی چون منم به صورت محرمانه شنیدم اینجا اعلامش نمی کنم، ولی امیدوارم همیشه به شادی و شادکامی کلیه همکارانم روزگار بگذرانند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۱۵
حسینعلی خودکار