امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

با توجه به اهمیت جشنواره کتابخوانی رضوی و به منظور معرفی درخور و شایسته کتب ویژه جشنواره ، کتابخانه های عمومی شهید باهنر و ملاحسینقلی شوندی جهت شناساندن اهمیت جشنواره و جلب توجه اعضا و مراجعین ، با فضا سازی مطلوب در راستای این مهم قدم برداشته و موجبات استقبال حداکثری را فراهم نموده اند.


کتابخانه حسینقلی شوندی ،شهرستان رزن


 

کتابخانه شهید باهنر ، شهرستان بهار

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۳۵
حسینعلی خودکار


کتابداران و همکاران گرامی:

اگر در هنگام پرینت لیبل کتب کتابخانه به مشکل ذیل ( چسبیدن حروف در قسمت کاتر) برخورد نمودید، با کوچکتر کردن فونت در قسمت ویرایش قالب چاپگر می توانید مشکل را مرتفع نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۱۵
حسینعلی خودکار


از سوی معاونت اداری و مالی نهاد صورت پذیرفت؛
اعلام ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی کشور در هفته دوم فروردین
معاونت اداری و مالی نهاد ساعات کاری کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در هفته دوم فروردین‌ماه 1396 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور بخشنامه‌ای خطاب به مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها، با اشاره به فرا رسیدن سال 1396، ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی در هفته دوم فروردین‌ (از پنجم الی نهم فروردین‌ماه) را اعلام کرد.

طبق اعلام معاونت اداری و مالی نهاد؛ ساعت کاری نوبت اول کتابخانه‌ها از ساعت 8 الی 13 و روز پنجشنبه 8 الی 12 است و همچنین ساعت کاری نوبت دوم نیز  از ساعت 13 الی 18 خواهد بود.

گفتنی است ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در شش ماهه نخست سال 1396 متعاقباً اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۱۸
حسینعلی خودکار

همکاران و کتابداران عزیز

 با سلام و احترام

ضمن تبریک سال جدید و آرزوی بهروزی و سربلندی برای همه شما عزیزان، از زحمات و فعالیت های فرهنگی و ارزشمند شما عزیزان در سال 1395 به نوبه خود تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم تا در سال جدید با همت و پشتکار بیشتر شما عزیزان و همکاری و همیاری ما خدمتگزاران شما در ستاد استان شاهد رونق و پویایی هر چه بیشتر کتابخانه های استان باشیم.

همچنین مجددا ضمن آرزوی صحت و سلامت برای کلیه همکاران محترم در سال جدید، اگر در سالیان گذشته و بویژه در سال 1395 با صحبتها و رفتار به صورت ناخواسته باعث رنجش کتابداران گرامی و همکاران محترم شده ام، از شما بزرگواران طلب عفو و بخشش می نمایم.

 

در این مقال چند نکته را به استحضار شما عزیزان می رسانم:

1-      مبحث وبلاگ نویسی بنده که از ابتدای شروع بکارم در نهاد مورد انتقاد بسیاری از همکاران در آن زمان بود 7 ساله شد.

2-      از حدود یکسال پیش گروه تلگرامی ویژه همکاران استان را با همفکری برخی از همکاران ستاد راه اندازی نمودیم که خوشبختانه در بسیاری از ابعاد راهگشای بسیاری از امور در کتابخانه ها و ستاد بوده است ولی در برخی از همصحبتی ها که به بهانه ایام نوروز و تبریک عید با چندین تن از همکاران استان داشتم، متوجه شدم که که از سوی برخی از همکاران در سطح استان ممنوعیت های عجیبی برای کتابداران جهت ارسال و قرار دادن فعالیت هایشان در این گروه اعمال شده است، که بنده را به یاد برخی مشکلات جهت راه اندازی اولین وبلاگ کتابخانه های استان انداخت، فشارهایی که از سوی برخی از همکارن ستادی در آن زمان شاهد بودم و امروز به این می اندیشم شاید آن پافشاری ها در سطح کشور لازم بود تا امروز شاهد شکل گیری وبلاگ برای کلیه کتابخانه های کشور باشیم. امروز نیز همکاری و همراهی شما با گروه کتابداران استان و همچنین ادامه فعالیت تان در فضای مجازی از طریق بروز رسانی وبلاگ ها و ایجاد گروه ها و کانالهای معرفی کتابخانه قطعا راهگشای بسیاری از مشکلات کتابخانه ها خواهد بود.

 

 

پی نوشت:

مطالب زیر دو عکس می باشد در خصوص توصیه همکاران ستاد تهران مبنی بر مراجعه و مطالعه وبلاگ بنده، و همچنین فعالیت حداقل 3 اداره کل و ستاد مرکزی نهاد در تلگرام ( که بنده در این کانالها و گروه ها عضویت دارم)


 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۶
حسینعلی خودکار