امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





۷ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

احمد مسجد جامعی از فعالین فرهنگی و عضو شورای شهر تهران در فراخوانی از مردم فرهنگ دوست ایران خواست تا پنج شنبه 29 آبان به مناسبت هفته کتاب در کتابفروشی های سراسر کشور حضور یابند.

 لینک خبر:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۸
حسینعلی خودکار

کتابداران محترم

 با توجه به بخشنامه 51/37676/ک/ن معاون محترم توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی  بدینوسیله اعلام می گردد عضویت رایگان در هفته کتاب از طریق پورتال iranpl.ir انجام نخواهد شد، لکن عضویت در هفته مذکور در کتابخانه ها با حضور فرد در کتابخانه و پرداخت هزینه صدورکارت مطابق موارد مندرج در دستورالعمل اداره کتابخانه عمومی انجام خواهد پذیرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۲
حسینعلی خودکار

کتابداران محترم

ضمن تبریک مجدد روز کتابدار  و هفته کتاب با توجه به درخواستهای برخی از کتابداران استان  تنظیمات لیبل و بارکد استان بپیوست به حضورتان ارسال می گردد.

درصورت  بروز  هرگونه  مشکل با داخلی 120 واحد فناوری و یا 123 بنده تماس بگیرید.

تصاویر در ادامه مطلب


تصویر  تنظیمات بارکد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۵
حسینعلی خودکار

کتابداران گرامی و همکاران محترم 



 امیدوارم خط مشی مدیر کتابخانه زندگیتان، فراهم آوری شادی، وجین غم، سازماندهی موفقیت و اشاعه مهربانی باشه.


روزتان گرامی

۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۴
حسینعلی خودکار

کتابداران، مسئولین و همکاران گرامی

ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) از اینکه متاسفانه به علت مرخصی در هفته گذشته نتوانستم مشکل برخی از کتابداران گرامی را بر طرف نمایم عذرخواهی می نمایم.

در دو هفته گذشته تعداد 14 کتابخانه از کتابخانه های استان به سامانه سامان منتقل گردید، که لیست کلیه کتابخانه هایی متصل به سامان در ذیل بپیوست به حضور ارسال می گردد. لازم به توضیح است ضمن معرفی طرح عضویت سراسری(استانی) لیست کتابخانه های متصل به سامان را در وبلاگ کتابخانه ها و در صورت امکان در تابلو اعلانات نصب گردد.

از کلیه روسای محترم ادارات شهرستانها که کتابخانه آنها به سامانه سامان متصل گردیده است انتظار دارد تا ضمن آموزش مجدد کتابداران بر حسن اجرای کار از قبیل نصب لیبل و بارکد و ورود اطلاعات اعضا و کتب ارسالی و همچنین گزارشگیری از طریق سامان اهتمام وی‍ژه مبذول نمایند.


دریافت لیست کتابخانه های سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۴
حسینعلی خودکار


کتابداران و مسئولین محترم کتابخانه های عمومی

سرکار خانم عبدالهی مسئول محترم کتابخانه عمومی نور زاهدان به جهت تشریک مساعی کتابداران محترم اقدام به تهیه فرم ارزیابی عملکرد کتابداران نموده است که بپیوست ارائه می گردد. لذا در صورتیکه سایر مسئولین کتابخانه های و روسای ادارات شهرستانها نیز اقدام وی‍ژه و ابتکاری در خصوص ارزیابی و سایر امورات کتابخانه ای انجام نموده اند برای بنده ارسال نمایند تا در وبلاگ قرار گیرد.

 

دریافت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۹
حسینعلی خودکار

کتابداران و مسئولین محترم کتابخانه ها

در خصوص پیغام "رده در محل برای مدرک دیگری استفاده شده است" برخی از کتابداران محترم شهرستانها تماسهایی با بنده داشته به به صورت شفاهی توضیحاتی ارائه نمودم و برای کسب  اطلاع بیشتر دوستان رو به کتاب نشان مولف فارسی که توسط آقای نیکبخت جم تهیه گردیده است راهنمایی نمودم.

با توجه به اینکه ممکن است برخی کتابخانه ها ممکن است کتاب نشان مولف را در اختیار نداشته باشند، لذا صفحاتی از کتاب بپیوست ارائه می گردد، لازم به ذکر است با توجه صحبتهای کارشناسان ستادی تهران امکان تغییر در این بخشها اعمال خواهد شد.


دریافت فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۱
حسینعلی خودکار