امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نمونه ای از تعامل سازنده و احترام متقابل

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۶
حسینعلی خودکار

روسا و سرپرستان محترم ادارات و مسئولین و کتابداران گرامی 


فایل اکسل رده های نادرست کتابخانه های عمومی استان از طریق ایمیل برای روسای ادارات ارسال گردیده است. 

لذا در خصوص اصلاح رده های نادرست کتابخانه های عمومی زیر مجموعه خود مسبت به  تسریع در بررسی و اصلاح رده های نادرست امر به اقدام عاجل فرمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۷
حسینعلی خودکار

به همت کتابداران و مسئول کتابخانه شهید بهشتی خاش گزارس عملکرد کتابخانه به منظور مستند سازی در محل کتابخانه و ارائه به افرادی که دسترسی به وبلاگ کتابخانه ندارند تهیه و منتشر شد.


دریافت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۲
حسینعلی خودکار


با گذشت بیش از 2 سال از عمر فایل سپهر و تاکیدات مکرر و چندین دوره آموزشی در خصوص نحوه تکمیل و ارسال فایل بازدید متاسفانه باز هم شاهد ارسال اینچنین فایلهای می باشیم.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۲
حسینعلی خودکار


همکاران گرامی

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات


 در اردیبهشت ماه سال جاری نامه در خصوص اطلاح اطلاعات و همچنین بخشهای موجود در کتابخانه های استان به حضورتان ارسال شد.
با توجه به تماس ستاد تهران لطفا مجددا فرم پیوست را  بررسی و در صورت که پس از تکمیل آن فرم تغییراتی در وضعیت کتابخانه انجام شده است در فرم پیوست اعمال نمایید و تا ساعت 9 صبح فردا برای بنده ارسال نمایید.


شایان ذکر است در خصوص بخشها ی کودک ، استان شناسی و ... حتما
دارد، ندارد و در دست اقدام  قید گردد و از گذاشتن *، 1 و 0 خوداری نمایید.

 

در خصوص ملاحظات قومیتی نیز ذکر نام: مانند بلوچ، سیستانی، کرد، ترک و ... الزامی است.

 

دریافت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۸
حسینعلی خودکار

همکاران و کتابداران گرامی

آقایان: فرزاد فروتن، علیرضا اوکاتی، پیربخش مغنی، رحیم بخش رئیسی

خانمها: فاطمه سامانی پور، سمیه شهنوازی، نجمه نقدی، فهیمه اکبری



ضمن آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان در این ماه پر برکت، سالروز تولدتان را گرامی می دارم و برایتان آرزوی تندرستی، سلامت و موفقیت دارم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۷
حسینعلی خودکار


روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اسامی 5 نفر از دیگر پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 1394 (سری دوم) این نهاد را اعلام و نکاتی را در این باره یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اطلاعیه ضمن اشاره به اعلام سری اول اسامی قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 94 نهاد در چهارم خردادماه گذشته، با انتشار اسامی جمعی دیگر از پذیرفته‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 1394، نکاتی را در خصوصِ شروع به کار و سایر مراحل پیش‌رو عنوان کرده است که به شرح زیر است:

1- از مجموع 542 نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی، تعداد 109 نفر قبلاً مراحل گزینش خود را طی نموده و در حال حاضر پرونده‌های آنان جهت طی مراحل اداری در اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

2- رسیدگی به پرونده 134 نفر  (سری دوم) نیز توسط هسته گزینش پایان یافت و با اشتغال این افراد به صورت استخدام پیمانی موافقت به عمل آمد.

3-  فهرست پذیرفته‌شدگان اعلامی (134 نفر) از 22 استان (خوزستان، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، کرمان، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، قزوین، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، سمنان، قم، زنجان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، خراسان‌جنوبی، گیلان و مازندران) است.

4-  فهرست اعلام اسامی پذیرفته شدگان این استان‌ها به معنای اتمام اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در آن استان‌ها نیست و بقیه افراد پذیرفته شده در این 22 استان و بقیه استان‌ها متعاقباً اعلام می‌شوند.

5- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام از سوی معاونت اداری و مالی جهت ادارت کل استانی ارسال خواهد شد.

6- شروع به کار افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تأییدیه تحصیلی، طی دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه و مکاتبات مربوطه از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان همچنین ضمن تبریک، برای کلیه پذیرفته‌شدگان در پیمودن مسیر دشوار خدمت‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی کشور آرزوی موفقیت می‌کند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۲
حسینعلی خودکار

همکاران گرامی

فایل پاورپورینت ارائه شده که در قالب pdf تهیه شده است حاوی نکات مهمی است که لازم است کتاتابداران محترم در خصوص سامانه با آن آشنایی داشته باشند.

لطفا این فایل را دریافت و مطالعه و در اختیار سایر همکارانتان قرار دهید.

 

دریافت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۶
حسینعلی خودکار

جهت اطلاع کتابداران  و روسای محترم در خصوص شیوه‌نامه و دستورالعمل نحوه بازدید اداره کل امور کتابخانه‌ها از کتابخانه‌های عمومی کشور و نیز به منظور آگاهی از فرایندهایی که در بازدید از هر بخش کتابخانه صورت می‌گیرد، «شیوه‌نامه بازدید امور کتابخانه‌ها» جهت بهره‌برداری کتابداران محترم، در این پست قرار داده می‌شود. مطالعه این شیوه‌نامه که همراه با تصویر، الگو و راهنماهای گرافیکی است کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت کتابخانه خود را شناسایی کنید و نسبت به رفع نقاط ضعف و بهبود و تقویت نقاط قوت اقدام کنید. 

تذکر مهم: برخی از طرح‌ها و برنامه‌هایی که در این شیوه‌نامه تصاویری از آن‌ها قرار داده شده، در حال حاضر در کتابخانه‌های عمومی اجرا نمی‌شوند  مانند طرح «کتاب من»؛

شایان ذکر است مسئولین محترم کتابخانه ها به صورت ماهانه و روسای محترم شهرستانها هر 3 ماه یکبار باید فرم بازدید را تکمیل نمایند.


دریافت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۳
حسینعلی خودکار

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۴
حسینعلی خودکار