امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جشنواره کتابخوانی رضوی در سیستان و بلوچستان با تجلیل بیش از ۶۰ نفر ازمنتخب این جشنواره و مسئولین ادارات مختلف در زاهدان خاتمه یافت.


 

در این مراسم از ۸ منتخب خانوادگی، ۸ منتخب انفرادی، ۳ منتخب نوجوان، ۶ منتخب کودک و ۸ نفر از کتابداران منتخب این جشنواره با اهدای جوایز تقدیر شد.

گفتنی است در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان سیستان و بلوچستان بیش از ۲۳ دستگاه به طور مستقیم مشارکت داشتند که دراین  مراسم  از مسئولان و روسای ادارات و ارگان ها که بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشتند تقدیر شد.

 

جهت دریافت فایلهای اسامی منتخبین و برگزیدگان اینجا را کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۱
حسینعلی خودکار


        نظر به درج اطلاعیه اعلام نظر همکاران در خصوص شاخص ها و معیارهای انتخاب برترین های هفته کتاب در سامانه رفاهی نهاد، مقتضی است همکاران و کتابداران محترم  نظرات و پیشنهادات تکمیلی را جهت افزایش کیفیت و شرایط انتخاب نفرات برتر در حوزه های « کتابدار / مسئول (نهادی، مشارکتی و مستقل)، کتابخانه (نهادی، مشارکتی و مستقل)، خدمتگزار، پیشکسوت، بازنشسته، کتابخوان نمونه و همچنین خلاقیت ها و اقدامات ویژه» حداکثر تا مورخ 25 مردادماه به  اداره کل اعلام فرمائید.

  • شایان ذکر است کتابداران محترم می توانند با مراجعه به آدرس bartar96.ir و یا سامانه رفاهی نسبت به اعلام نظر خود در این زمینه و به صورت مستقیم اقدام نمایند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۸
حسینعلی خودکار