امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

با توجه به بازه زمانی اعلام شده از سوی نهاد، از کلیه کتابداران و مسئولین محترم کتابخانه ها تقاضامندم نسبت به تکمیل فرم کتابدار نمونه از طریق سامانه سامان در موعد مقرر اقدام نموده و کار تکمیل را به لحظات و دقایق پایانی موکول ننمایند.


در ضمن کتابدار کتابخانه های نهادی که هنوز با نمایه به ارائه خدمات می پردازند جهت شرکت در سامانه نیاز به نام کاربری در سامان دارند، لذا حتما با بنده تماس بگیرند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۷:۲۹
حسینعلی خودکار


 ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  با توجه به درخواست رئیس محترم اداره شهرستان چابهار و با رایزنی های صورت گرفته با ستاد تهران بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تاریخ 5 مهر"روز مباهله و سالروز شکست حصر آبادان" به اطلاع می رساند عضویت کلیه  افراد در کتابخانه های عمومی استان در تاریخ 5 مهرماه   به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت.

 لذا ضمن رعایت بند 2-16 دستورالعمل عضویت مجموعه دستورالعمل های اداره ی کتابخانه های عمومی مبنی بر دریافت 5000 ریال هزینه صدور کارت، تدابیری اندیشیده شود تا از پذیریش فهرست تجمیع شده ی افراد درخواست کننده عضویت از سوی مدارس، ادارات و ... خودداری شود. بدیهی است حضور فرد متقاضی هنگام ثبت نام در کتابخانه الزامی است.

لازم به توضیح است امکان ورود اطلاعات این افراد فقط در روز  5مهرماه ماه امکان پذیر خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۰
حسینعلی خودکار