امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





اولین جلسه هم اندیشی هشتمین جشنواره رضوی در شهرستان ایرانشهر در محل دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق با حضور روسای ادارات فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه وحید بامری، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر دستورات جلسه و همچنین فلسفه وجودی جشنواره رضوی و سازوکارهای آن را برای شرکت کنندگان در جلسه ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر با ابراز خرسندی از این حرکت فرهنگی و آشنایی و شناخت نسل جوان با ابعاد مختلف شخصیت امام رضا (ع) آمادگی این دانشگاه  را برای هرگونه کمک در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره  اعلام کرد.

همچنین احمد ابراهیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ایرانشهر قول مساعد داد تا دانشگاه نیز در کنار سایر دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهرستان با استفاده از ظرفیتهای انسانی این دانشگاه در هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره یاری رسان این کار فرهنگی و ارزشی باشند.

 در ادامه محمدعلی روهینا، معاون آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر ایرانشهر نیز نکاتی را در مورد اهمیت جشنواره رضوی بیان کرد و برای تبلیغات جشنواره و چاپ بنر قول مساعد داد.

 در پایان نمایندگان دستگاههای اجرایی شرکت کننده در جلسه با بیان نقطه نظراتشان قول مساعد در جهت هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره را دادند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">