امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل امور روستایی استانداری کرمانشاه به منظور بهره گیری از توانمندی های خود در جهت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی در استان کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 

به گزارش لیزنا، اداره های مزبور به منظور توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی در مناطق محروم و روستایی استان کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند. بنابر مفاد این تفاهم نامه، توسعه عدالت اجتماعی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته، توانمندسازی جوامع روستایی، ارتقاء سطح آگاهی و دانایی و تقویت فرهنگ مطالعه در جوامع روستایی از اهداف این تفاهم نامه است.

                                                

در این تفاهم نامه، اداره کل کتابخانه های عمومی، متعهد به راه اندازی و ارائه کلیه خدمات به کتابخانه های روستایی معرفی شده توسط اداره کل امور روستایی در روستاهایی با جمعیت بیش از ۱۵۰۰ نفر، فراهم آوری زمینه استفاده از ظرفیت های مطالعاتی و پژوهشی کتابخانه ها و همچنین تامین کتب مورد نیاز کتابخانه ها در روستاهایی  با جمعیت کمتر از ۱۵۰۰ نفر - مشروط به تامین محل مناسب و تجهیزات آن- شده است.

 

طبق این تفاهم نامه، اداره کل امور روستایی استانداری کرمانشاه، واگذاری و بهره برداری از فضاهای استاندارد در روستاهایی با بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت را به کتابخانه های عمومی، جهت راه اندازی کتابخانه های روستایی و نیز کمک به تامین و هزینه های نگهداری کتابخانه سیار روستاها را متعهد شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">