امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






به گزاش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛حق نژاد مسئول کارگروه کتابخوانی انجمن حامی در مراسم آغاز به کار این طرح گفت:این طرح بطور آزمایشی در 10 روستای محروم شهرستان سراوان انجام میشود.

حق نژادبا اشاره به فعالیت انجمن حامی از سال 88در ساخت و تجهیز کتابخانه های روستایی گفت:طبق دستورالعمل انجمن حامی ساخت کتابخانه در روستاهایی با بیشاز 1500نفر انجام میشود .وی ادامه داد طرح کوله کتاب برای روستاهای کمتر از هزارو پانصد نفر اجرا خواهد شد .
مسئول کارگروه کتابخوانی انجمن حامی در تشریح این طرح گفت : در هر کوله 110 تا 140 عنوان کتاب با موضوعات کودک و نوجوان ،زنان،و مهارتهای زندگی وجود دارد و بصورت چرخشی در بازه زمانی یک ماهه به روستاهای هدف منتقل خواهد شد .
حق نژاد افزود در ابتای هر کتاب توضحاتی در باره طرح ودر انتهای کتاب نیز فرم نظر سنجی قرار داده شده است .و برای تشویق و ترغیب بیشتر مخاطبین مجلاتی به آنان اهدا خواهد شد.
وی ادامه داد انجمن حامی یک سازمان مردم نهادی است که از سال 80فعالیت خود را در زمینه تجهیز مدارس آغاز کرده و از سال 88به تجهیز کتابخانه های عمومی پرداخته است که تا کنون 10 کتابخانه در روستاهای سیستان و بلوچستان توسط انجمن حامی تجهیز گردیده است .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">