امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





نمونه گزارش و برشور کتابخانه ای

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ق.ظ

 

1-       در هفته گذشته گزارشی مصور از فعالیت های تابستانی شهرستانها جهت جمع بندی در ستاد و ارسال  مجدد به کلیه شهرستانهای استان و ستاد تهران جهت اطلاع و بهره برداری لازم درخواست نمودم. ضمن تشکر از برخی از روسا ادارات شهرستانها متاسفانه برخی از همکاران در ارسال این گزارشات دقت و همیت لازم را مبذول نداشته اند.

2-       در اکثر بازدیدها که میهمان همکاران و کتابداران گرامی بودم از عزیزان کتابدار و مسئولین کتابخانه درخواست تهیه و نگهداری فعالیت های کتابخانه ای را در یک برگ A4 جهت اطلاع رسانی  فعالیت کتابخانه ها و تجمیع و ارائه گزارش کمی و کیفی در بازه های زمانی 3، 6، 9 ماه و یکساله به فرمانداران، انجمنهای شهرستان، ستاد استان،  اعضا و شهروندان گرامی و سایر بازدید کنندگان  را داشتم که متاسفانه این بروشورها را تاکنون رویت نکرده ام.

لذا به پیوست گزارش فعالیت های استان زنجان و برشورهای تهیه شده توسط سرکار خانم هاشمی ( رئیس سابق اداره شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی  و کتابدار فعلی کتابخانه های شهرستان بیرجند) جهت ملاحظه و بهره برداری های لازم به حضور ارسال می گردد. امیدوارم که مفید فایده باشد.

دریافت گزارش

دریافت فایل

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
حسینعلی خودکار

نظرات  (۱)

شما هی بگردید چی پیدا میشه بعد سریع اعلام کنید حالا همه که مثل شما زرنگ نمیشند که این همه دقت داشته باشند ما فقط الگو برداری می کنیم یک کاری رو اعلام کنید بقیه انجام نداده باشند
پاسخ:

کتابدار و همکار گرامی

منتظر طرحهای خلاقانه کلیه دوستان و بالاخص شما همکار گرامی هستم.

در ضمن بنده این نمونه گزارشهای ماهانه رو حدود 2 و نیم سال قبل به کتابداران استان در بازدیدها یادآور شدم ولی نه تنها این طرح بلکه خیلی از طرحها و برنامه ها رو متاسفانه اکثر همکاران در اجرا آنها همکاری نداشتند و پس از چند ماه و چند سال بعنوان اولین فعالیت در کشور به اسم برخی کتابخانه های دیگر کشور معرفی شد.

اینها بعنوان نمونه است نه کار برای کپی.

منتظر اعلام برنامه ها، فعالیتهای خاص و خلاقانه، طرح های ابتکاری و ... شما و سایر همکاران جهت معرفی در این وبلاگ و همچنین ارسال به ستاد تهران جهت ارائه به کلیه کتابداران و همکاران در سطح کشور هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">