امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





نظر سنجی هفته کتاب

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ


شاخص ترین ویژگیِ هفته کتاب، از نگاه شما کتابدار محترم چیست؟ با کدام گزینه موافق ترید؟

1- تعظیم جایگاه کتابدار و این موضوع برای ما خیلی خوشایند است.
2- حضور پرتعداد برای بازدید و ترویج کتابخانه ها در بین عموم و این موضوع برای ما خیلی خوشایند است.
3- انتخاب برگزیدگان و جشنی که با حضور همکاران در آن شرکت می کنیم و این خیلی خوشایند است.
4- عضویت رایگان در کتابخانه ها و ثبت عضویتِ فله ای در یک مقطع زمانی کوتاه و این موضوع خوشایند نیست.

لطفا عدد گزینه مورد نظرتون رو از طریق درج یک عدد در قسمت نظرات مرحمت فرمایید.

 

برگرفته از وبلاگ جاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
حسینعلی خودکار

نظرات  (۱۰)

سلام خسته نباشید÷یشا÷یش هفته کتاب وکتابخوانی راخدمت همکاران محترم تبریک عرض می کنم من گزینه 1راانتخاب می کنم چون انگیزه کتابدارراافزایش می دهد
سلام خسته نباشید                                                                        پیشاپیش هفته کتاب و کتابخوانی خدمت همکاران محترم تبریک عرض میکنم گزینه 1را انتخاب میکنم
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۸:۵۴ گوهر درازهی
با سلام وخسته نباشید.پیشاپیش هفته کتاب و کتابخوانی رو خدمت همکاران محترم تبریک عرض میکنم.بنده گزینه 1و2روانتخاب میکنم چون انگیزه کتابداران درزمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی بیشتربشه واحساس مهم بودن  بکنندوکتابخانه رونق بیشتر بگیره
اصلا بدیهیه 1 فقط 1 در طول سال از گزینه های بعدی استفاده کنن این هفته به ما اختصاص داره بعله....
با سلام وخسته نباشید.پیشاپیش هفته کتاب و کتابخوانی رو خدمت همکاران محترم تبریک عرض میکنم.بنده گزینه 1روانتخاب میکنم چون انگیزه کتابداران درزمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی افزونتربشه وقوت قلب بگیرند.
با سلام وخسته نباشید.پیشاپیش هفته کتاب و کتابخوانی رو خدمت همکاران محترم تبریک عرض میکنم.بنده گزینه 1روانتخاب میکنم چون انگیزه کتابداران درزمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی افزونتربشه وقوت قلب بگیرند.
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۷ میراحمد هاشم زهی گونکی
1
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۷ نیروی جدید
با سلام و خسته نباشید.
هفته کتاب بر شما و همکاران نهاد گرامی باد.ا زآنجا که این هفته مرتبط با کار کتابداران است و کتابداران متولیان حوزه کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتاب دارای و کتابخوانی هستند جا دارد  که از آنها در این هفته  تقدیر بشود تا فرهنگ تجلیل و قدردانی حفظ شود و نیز ضریب انگیزۀ کاری و رضایت شغلی شان  افزونتر شود.لذا گزینه یک1 را نتخاب نمودم. سر بلند و شاد  باشید.

گزینه1

2

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">