امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





ادای سوگند کتابداران جدید

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ق.ظ


پنج شنبه هفته گذشته کتابخانه کفعمی زاهدان میزبان 5 نفر از همکاران و کتابداران استخدامی آزمون 91 بود که قرار است بعد از گذراندن یک دوره کارآموزی یک ماهه به جمع کتابداران پرتوان و ساعی استانمان اضافه شوند.

در ابتدا این جلسه جناب آقای زید آبادی ضمن تسلیت ایام عزاداری آقا اباعبدالله الحسین ورود این همکاران به جمع کتابداران استان را تبریک گفت و به بیان فلسفه خدمت در جامعه پرداخت.

سپس کارگر کارشناس امور انجمنهای استان هم صدا با کتابداران به قرائت سوگندنامه پرداخت و پس از آن کتابداران به معرفی خود پرداختند، در ادامه برنامه بنده ضمن بیان موارد کلی در اداره کتابخانه، برخی از دستورالعملهای کاربردی و مهم کتابخانه را برای حاضرین در جلسه توضیح داده و در پایان از همکاران جدید آزمونی از مجموعه دستورالعملهای بعمل آمد.

                        

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
حسینعلی خودکار

نظرات  (۲)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۹ نیروی جدید
باسلام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین از رهنمودهای مدیر کل محترم وهمکاران گرامی در اداره کل نهاد با نیروهای جدید کمال تشکر را داریم ما در روز پنج شنبه باور کردیم واقعا استخدام شدیم امیدواریم همه موفق باشند.
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۴ نیروی جدید
از زحمات جناب آقای خودکار درخصوص تهیه گزارش جلسه کتابداران جدید با مدیرکل محترم و همکاران نهاد سپاسگزاریم و از پاسخگویی صمیمانه همکاران نهاد به پرسشهای کتابداران نیز ممنون هستیم.
پاسخ:

سلام و خداقوت همکار گرامی

همه فعالیت های ما همکاران ستادی انجام وظیفه بوده، آرزوی بهروزی و موفقیت برای شما و همه کتابداران را از خداوند منان خواستارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">