امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





به گزارش لیزنا، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده در مراسم جشن ملت کتاب‌خوان که در همکاری«بنیاد ملت» وابسته به بانک ملت برگزار شد، ضمن تشکر از این حرکت فرهنگی و آرزوی تداوم فعالیت‌های مشابه در دیگر نهادها و دستگاه‌ها در زمینه‌ی توسعه‌ی فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در این حوزه پرداخت.


در ابتدای این مراسم غلامرضا کاظم دینان عضو هیات‌مدیره‌ی بانک ملت در سخنانی، مطالعه را عامل شادابی و نشاط یک جامعه ارزیابی و از پایین بودن سرانه‌ی مطالعه در جامعه ابراز ناخرسندی کرد و گفت: متاسفانه استقبالی از کتاب‌ها در جامعه نمی‌شود و اگر بناست کتابی خریداری شود اغلب فارغ از محتوا به دنبال کتاب‌های ارزان قیمت هستی.رحالی‌که کتاب می‌تواند یک جامعه را نجات دهد.

همچنین قاضی سیدقاسم نقی‌زاده موسوی، رییس شعبه‌ی دوم دادگاه کیفری گنبد طاووس نیز در این مراسم که با قدردانی از مراکز مردم‌نهاد و مربیان کانون به عنوان طلایه‌داران کتاب و اعضای کتاب‌خوان کتاب‌خانه‌های کانون پایان یافت، گفت: کتاب‌خانه‌های زندان‌های ما به لحاظ تعداد و تنوع کتاب‌ها بسیار فقیرند، درحالی‌که مطابق قانون مجازات‌های جایگزین مصوب ۷۲ می‌توان کتاب‌خوانی را جایگزین مجازات‌های تنبیهی و تادیبی کرد و به این طریق بازداشتگاه‌ها را به جوی خوب برای مطالعه تبدیل کرد.

 

در پایان این مراسم همچنین اعلام شد که ۵ دستگاه مینی‌بوس برای راه‌اندازی کتاب‌خانه‌های سیار کودکان به کانون پرورش فکری اهدا شد که به طور نمادین یکی از این دستگاه‌ها نیز وارد مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب شد.


این برنامه در هفته‌ی ملی کودک که از ۱۵ الی ۲۱ مهر در سراسر ایران درحال برگزاری است، اجرا شد.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
حسینعلی خودکار

نظرات  (۲)

سلام
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۶ دوستدار کتاب و کتابخوانی
سلام و خداقوت
سوال من در مورد آزمون استخدامی 1394 هست که زمان اعلام نتایج این آزمون چه زمانی است و چه مدت طول خواهد کشید و چقدر باید منتظر ماند؟

پاسخ:

سلام.

هنوز از سوی نهاد تهران اطلاع رسانی جدیدی صورت نگرفته است.

در این آزمون ادارات استانی چندان در چند و چون آزمون نیستن و همه امور به صورت متمرکز از سوی تهران انجام می پذیرد.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">