امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





با توجه به برخی مشکلات در کتابخانه های جدید التاسیس و عدم ارسال دستگاه اسکنر مطلب ذیل برای کتابخانه ها و شاید مصارف شخصی بسیار مفید خواهد بود.

 

افزار VueScan Pro ابزاری مفید، محبوب و البته نام آشنا برای عکاسان، ادارات و شرکت هاست که برای اسکن تصاویر با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بی شک یکی از پرکاربردترین نرم افزار اسکن تصاویر در رایانه, نرم افزار VueScan Pro می باشد که بیشتر توسط عکاسان، ادارات، شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. VueScan Pro به خوبی با تمامیاسکنرها سازگار بوده و عمل اسکن را با بالاترین کیفیت ممکن و بدون افت کیفیت و یا تغییر در نور برای شما فراهم می سازد. بعد از اسکن تنظیمات دیگری نیز برای افزایش کیفیت و رسیدن به نتیجه مطلوب وجود دارد تا نتیجه دلخواه شما حاصل شود.

حال اگر اسکنر ندارید و می خواهید گوشی و یا تبلت خود را به یک اسکنر تمام عیار تبدیل کنید می توانید این گزارش را مطالعه و نرم افزار مورد نیاز را دانلود کنید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل keygen را اجرا کرده و با استفاده از ایمیل و سریال موجود در keygen نرم افزار را فعال کنید یا از فایل Serial استفاده کنید.
3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

لینک دانلود

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/14/2312483_752.rar




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">