امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





در بازدید مرداد ماه امسال پس از بازدید از کتابخانه های شهرستانهای دلگان، مهرستان و سیب و سوران در شهرستان سراوان روز چهار شنبه مهمان بخشدار مرکزی جالق جناب آقای شاهمیری بودیم.

در این روز در معیت بخشدار جالق جناب آقای شاهمیری و جناب آقای  حسین بر سرپرست کتابخانه های عمومی شهرستان سراوان و به همراه تعدادی از کارشناسان و همکاران ستادی (آقایان  سالاری، فروتن و اربابی ) از دهستان ناهوک، دهستان کله گان و شهر جالق بازدید نمودیم و مکانهای پیشنهادی دهیاریهای  کوپک ناهوک و بند کله گان برای راه اندازی کتابخانه عمومی در دو دهستان مذکور مورد تائید اولیه قرار گرفت.
 جناب شاهمیری بخشدار جالق در این بازدید ضمن تشکر از دهیار بند کله گان و کوپک ناهوک که همیشه در فعالیت های فرهنگی پیشتاز بوده‌اند اظهار داشت اگر خواهان توسعه و پیشرفت جوامع روستایی هستیم باید فرهنگ کتاب خوانی را در روستاها و مدارس آن نهادینه کنیم.

بخشدار مرکزی جالق سپس با حضور در کتابخانه مولوی سیرکان که با حضور نعمت الهی شهردار سیرکان همراه بود با اشاره به استقبال مردم از کتابخانه گفت: با توجه به اینکه این کتابخانه در محل ساختمان شهرداری قرار دارد علاوه با کمبود فضا از شرایط لازم برای مطالعه نیز برخوردار نیست که این امرجابجایی هرچه سریعتر این کتابخانه را ضروری می سازد.

وی در بازدید از محل کتابخانه شهر جالق که در یک فضای ۱۶ متری مستقر است از نبود فضای کافی برای کتابخانه شهر جالق گلایه و ازشورای اسلامی و شهردار خواستار واگذاری مکانی برای احداث کتابخانه شدند که مکانی برای احداث کتابخانه مشخص شد.

علم نعمت الهی شهردار جالق نیز در این دیدار با اشاره به مشکلاتی که مراجعین به کتابخانه دارند گفت: جابجایی این کتابخانه به یک مکان مناسب از الویتهای کاری ما می باشد و با خیرین و رؤسای ادارات در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان از فضا ها های بلا استفاده ادارات جهت انتقال موقت  کتابخانه به محل دیگری اقدام گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">