امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، انتشارات گاج بیش از 3500 نسخه کتاب کمک درسی به ارزشی بالغ بر 700 میلیون ریال به کتابخانه های عمومی استان اهداء کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، علی رحیمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از اهدا بیش از 3500 نسخه کتاب کمک درسی توسط انتشارات گاج به کتابخانه های عمومی استان خبر داد.
وی افزود: این میزان کتاب کمک درسی، آموزشی و کمک آموزشی، توسط انتشارات گاج به بیش از 15 کتابخانه استان اهداء گردیده است. رحیمی با بیان این که یکی از نیازهای اساسی کتابخانه های عمومی تامین منابع آموزشی و کمک آموزشی اعضاء و مراجعین است و در همین راستا و به صورت مستمر منابع به روز و جدید وارد منابع کتابخانه های عمومی استان می شود، ارزش این تعداد کتاب اهدایی به کتابخانه های عمومی استان را بیش از 700 میلیون ریال اعلام کرد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: سال گذشته بیش از 25 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهداء شده که از این میزان 4 هزار نسخه توسط ادارات و نهادها و موسسات دولتی و غیردولتی و بیش از 20 هزار نسخه نیز توسط اعضاء به کتابخانه های عمومی استان اهداء شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
حسینعلی خودکار

نظرات  (۲)

باسلام وخسته نباشید من مسئول یکی از کتابخانه ها میباشم از چ طریق میتوانیم با موسساتی مثل گاج وقلم چین وارد مذاکره شویم تا کتب کمک درسی برا کتابخانه بگیریم ما که آب بخواهیم بخوریم باید سلسله مراتب رور بایدعایت کنیم پس چرا رئیس شهرستانها ویا مسئول منابع برای کتابخانه های استان ک از کمبود منابع کمک درسی درمضیقه هستند وارد عمل نمیشوند وبرای کتابخانه های استان کتب کمک درسی نمیگیرن پس نقش مسئول منابع این وسط چیه؟ بقیه استانهاروببینید چقد براکتابخانه هاشون  فعالیت میکنند.
پاسخ:
آدرس و شماره تلفن انتشاراتی ها در پشت کتابهای آنها و همچنین در سایتهای آنها قرار دارد.
 سلسله مراتب اداری خوب است و باید رعایت شود و در اینگونه  موارد که برای کتابخانه الزام آور نیست به هماهنگی به رئیس شهرستان می شود اکتفا نمود
برای خیرین و کسب درآمد شما می توانید پس از هماهنگی با روسا مستقیما با خیرین در تماس باشید.
جذب خیرین وظیفه کتابدار و مسئولین می باشد.
بنده در دو ماه گذشته چندین بار از طریق ایمیل و درج در وبلاگ برای پیگیری شما عزیزان مطالبی در خصوص اهدای کتاب گذاشتم. پس تا دیر نشده و کتب انتشاراتی ها تمام نشده پیگیری نمایید.
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۴ رهگذر کوچولو
+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">