امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






قابل توجه روسای محترم ادارات و مسئولین کتابخانه های استان:

 

از سوی دو مؤسسه انتشاراتی بزرگ کشور بیش از 75 میلیون ریال کتاب کمک درسی به کتابخانه‌های عمومی مهریز اهدا شد دو مؤسسه انتشاراتی قلم‌چی و گاج بیش از 460 نسخه کتاب کمک درسی، جمعاً به ارزش 75 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز اهدا کردند.

"سعید قریشی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در این خصوص گفت: با پیگیری مسئولان کتابخانه‌های این شهرستان و مکاتبه با دو مؤسسه انتشاراتی کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) و گاج، در گام نخست 465 نسخه کتاب کمک‌درسی ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه و منابع آمادگی کنکور به ارزش 75 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی ارسال شد.

وی با قدردانی از حرکت ارزشمند و فرهنگی این دو مؤسسه انتشاراتی، تصریح کرد: با توجه به کمبود کتاب‌های تست و کمک درسی در کتابخانه‌ها و تقاضای مکرر مراجعان در این خصوص، این اداره مکاتباتی را با ناشران ملی و مطرح در زمینه منابع کمک درسی انجام داد و پس از پیگیری‌های لازم، روند ارسال کتاب کمک‌درسی به کتابخانه‌های مهریز آغاز شد.

قریشی افزود: تاکنون بخشی از کتاب‌های موردنیاز کتابخانه‌های عمومی "شهید مطهری"، "روضه الشهدا"، "دکتر سمسار" و "امام هادی(ع)" ارسال شده است و سهمیه سایر کتابخانه‌ها نیز تا پایان خردادماه جاری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
 

لینک خبر:

http://www.yazdpl.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=d0ded070-a4be-41eb-bdde-be5a875168f8&WebPartID=c82bfcc6-a0a0-4ccd-9726-683abc1f19a2&ID=28b16f91-4218-42b9-8345-db6229d5f1cd

 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">