امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





نظر همکاران در خصوص دوره آموزشی

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، ششمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار به میزبانی شهر بندرعباس در سالن اجتماعات آموزش و پژوهش استانداری برگزار گردیده است. در ادامه نظرات تعدادی از شرکت کنندگان را پیرامون کیفیت برگزاری این دوره می خوانید:


عصمت حمیدی کتابدار کتابخانه عمومی فاطمه الزهرا(س) چابهار با تاکید بر مفید بودن این دوره خاطرنشان کرد: سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره باعث می شود کتابدار خلاقیت های نهفته در ذهنش را آزادانه بیان و بعد از تحلیل و بررسی دقیق، آن را در محیط کتابخانه اجرا کند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین دوره‌هایی به صورت متمرکز، باعث تشویق و انگیزه بیشتر کتابداران برای فعالیت و ارائه خدمات به اعضای کتابخانه های عمومی می شود. امیدواریم این دوره ها به طور مداوم در تمامی استان ها برگزار شود تا همه کتابداران کشور بتوانند از این کلاس ها بهره ببرند.

مهدیه شعبانی پور کتابدار کتابخانه عمومی مروه کرمان و از همکاران سابق کتابخانه های شهرستان خاش، در ارزیابی اولین از ششمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار گفت: مطالب و محتوای کلاس های دوره بسیار مفید ارائه شد؛ اما فشردگی کلاس ها تا حدودی از کیفیت آموزشی آنها می کاهد؛ با این وجود برگزاری و تشکیل چنین کلاس هایی کمک بسیار زیادی در روند بهبود وضعیت فکری کتابداران در زمینه مشاوره و ارائه مطالب و معرفی کتب به اعضاء و مراجعین به کتابخانه خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
حسینعلی خودکار

نظرات  (۳)

خداییش به غیر از اینکه کار آموزششون عالی بود به عنوان تفریح بیست بود.
دلتون بسوزه یو ها ها ها....
هر جا دیگه هم شما رو ببرن مثل بندر نمیشه
پاسخ:

بنده خیلی خوشحالم که بالاخره همکارانمون هم از لحاظ محتوایی و هم از لحاظ موارد تفریحی از برنامه های نهاد راضی و خوشحالند.

امیدوارم این برنامه های آموزشی و تفریحی مستدام باشد

کاش اداره ماهم مانند سایر ادارات مهدکودک یاجایی برای نگهداری فرزندانمان درهمان شهری که کلاس برگزار میشددرنظر میگرفت تاما هم میتوانستیم در کلاسهای آموزشی شرکت کنیم(باهزینه خودمان)
باسلام خدمت همکار خوبمان خانم حمیدی.

کاش ماهم دراین دوره آموزشی بودیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">