امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





نخستین دوره آموزشی کتابداران کودک به پایان رسید

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در راستای افزایش مهارت های کتابداران کودک و نوجوان سراسر کشور، نخستین دوره آموزش مهارت قصه گویی، با حضور 67 کتابدار بخش کودک طی روزهای 26 لغایت 29 فروردین ماه 94، در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد. روابط عمومی نهاد کتابخانه ها برای دریافت بازخوردی از کتابداران شرکت کننده در این دوره، به گفتگو با تعدادی از آنان پرداخته است که شرح گفتگو سرکار خانم عسگری در ادامه می آید:

 

سیده طاهره عسگری، که از شهریور 92 به عنوان کتابدار کودک کتابخانه آیت الله کفعمی زاهدان مشغول به کار است، پیرامون آنچه در این کارگاه دو روزه گذشت، اظهار داشت: محتوای دوره پیرامون قصه‌گویی، شرایط و فواید آن بود. اینکه در درجه اول خودمان باید از قصه‌گویی لذت ببریم، بعد کودک و روش صحیح قصه‌گویی نهایتا منجر به ترغیب کودک به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی خواهد شد. مهارت های ارائه شده، خیلی مفید و کاربردی بود. تمرین عملی قصه‌گویی و شعرخوانی برای من جذاب ترین بخش این کارگاه ها بود.
وی با تأکید بر ضرورت تداوم در برگزاری این دوره ها همراه با مفاهیم و سرفصل های از پیش تعیین شده، در خصوص نشست صمیمانه دبیرکل با کتابداران بیان کرد: اینکه از نزدیک با ایشان هم صحبت شدیم، از مشکلاتمان گفتیم و ایشان نیز با روی گشاده پذیرای ما بودند، برایم بسیار ارزشمند بود. جا دارد از آقای مختارپور بابت پیگیری مطالباتمان که هم وضعیت کتابخانه ها است و هم وضعیت معیشتی کتابداران، تشکر کنم. توجه به این مسائل از سوی ایشان بر انگیزه ما برای انجام کار می افزاید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۲
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">