امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





بازدید از برخی کتابخانه های جنوب استان

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ق.ظ

کتابداران و همکاران گرامی

بنا به برخی مشکلات شخصی متاسفانه میسر نگردید که پس از بازدید از کتابخانه های شهرستان سراوان در شهریورماه امسال  علیرغم قولی که به برخی از مسئولین کتابخانه های جنوب استان داده بودم در مهرماه و آبانماه میهمان این دوستان باشم و از نزدیک زحمات این عزیزان رو ملاحظه نمایم و از تلاشهای این عزیزان قدردانی و تشکر نمایم ولی به لطف خداوند در آذر ماه  میهمان این عزیزان بودم و از برخی این کتابخانه بازدید بعمل آمد و دیدار با مسئولین کتابخانه ها و کتابداران گرامی تازه شد.

در برخی از کتابخانه ها شاهد تلاش و جدیت قابل قبول کتابداران بودم ولی با گذشت مدت نسبتا زیاد از بازدید این کتابخانه ها متاسفانه تا کسب نمرات کافی و مورد قبول هنوز فاصله ای زیاد وجود داشت که همت بیشتر این عزیزان را می طلبد.

لذا ضمن عرض خداقوت مجدد به کلیه کتابداران و مسئولین محترم کتابخانه ها، از این عزیزان درخواست می نمایم تا ضمن تکمیل فرم بازدید سپهر بر اساس شیوه نامه بازدید در پایان هر ماه، نسبت به رفع نواقص و ایرادات اقدام نموده تا شاد پویایی و رشد هر چه بیشتر کتابخانه ها در استان باشیم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">