امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






با توجه بخشنامه ذیل که به امضاء مدیرکل امور استانها و انجمنهای نهاد رسیده و ارسال گردیده ابلاغیه و بخشنامه قبلی که از سوی ستاد زاهدان ارسال گردیده و در پست قبلی قرار گرفته ملغی اعلام می گردد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
حسینعلی خودکار

نظرات  (۶)

سلام
در این نهاد هر کسی تصمیم گرفته کار بکنه  یا نه ثابته و هیچ کسی  و هیچ عاملی نمی تونه تاثیر گذار باشه بارها  مسئولین گفتند کار کنید اما کتابدار میگه اداره و کتابخانه ها کار نمی کنند ما چه بکنم دیر میان و 4ساعت پاس هستند و زودهم  می رن اگر هم کار  انجام بدهند با اشتباهات فراوان که مجبور بشی همون اول خودت کار رو  انجام بدی یا میگن نهاد حقوق کم می ده ما چرا کار کنم یا کتابداری شد کار ؟؟

آقای خودکار اگر می تونید اول  این اندیشه ها  مخرب درست کنید
پاسخ:

ما نمی توانیم ذات آدمها رو تغییر بدهیم.

هرکس باید به وجدان خودش مراجعه کند.

با سلام

برای اولین باره که به وبلاگتون سر می زنم و از اینکه در برخی استانهای بعد از پرسمان همچنان وبلاگهایی برای تعامل کتابداران وجود داره خوشحالم.

اما در جواب آقا یا خانم شمیم:

بنده برای تامین زندگیم در یک استان بزرگ مجبورم شیفت شب کار کنم و شما نیز برای راحتی خانواده در شب به فعالیتهای که ذکر کرده اید می پردازید. حال فرق بین بنده و شما در چیست.

شما امورات زندگی شخصی رو وارد کار اداری نمودید در حالیکه کارهایی که شما انجام می دهید در منزل،  یه پرستاری یا معلم و یا هر خانم دیگری که شیفت عصر یا شب کار اداری  می کنه، نیز انجام می ده.

 

لطفا نظر منو سانسور نکنید و تائید کنید

پاسخ:

سلام

از اینکه همکاران سایر استانها نیز به وبلاگمون سر می زنند خوشحالم.

سلام در نهادی که  حداکثر کارها رو  خانمها انجام می دن اما آقایون حقوق بالا و  اعتراضهابی بیشتری دارند باید اسمشو گذاشت
حمایت خانها از نهاد نه نهاد حمایت از خانمها 
پاسخ:

بر اساس بخشنامه های ارسالی از نهاد تا  چند وقت گذشته هیچگونه تفاوتی بین مرد و زن و مسئول کتابخانه و کتابدار نبوده است.

اگر اکثر فعالیتهای بر دوش قشر خاصی است با رئیس شهرستان و مسئول کتابخونه خود صحبت نمایید و در صورتیکه نتیجه نگرفتید بشخصه بنده پیگیر این امر خواهم بود.

۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۵ حامی کتابدار

با سلام و خسته نباشید

در جواب همکار محترم  که فرمودند نهاد باید بشه نهاد حمایت از خانم ها، باید به شما عرض کنم چه اشکالی داره، تمام کارهای مفید در نهاد کتابخانه ها روی دوش خانم هاست شما هم یک کمی همت کنید برای رفع مشکلات آنها ، خدا از شما راضی باشه همکار گرامی

اگر شمام بچه داری میکردین و شبا با بچه بیدار میموندین و غذا درست میکردین و خونه داری و و و ...همزمان با اینا سرکار هم میرفتین از این حرفا نمیزدی برادر من والا تو کتابخونه شما مردا فانتومم هوا نمیکنین والااااااا.......

سلام

آقای کارشناس!!!!

پس از 6 و 9 ماه مرخصی زایمان و پاس شیر و اینکه حانمه مشکل شوهر و بچه همکارا خانم رو باید حواسمون می بود و در جابه جایی کتابخونه ها باید آقایون دست به کار می شدند چون همکار دیگشون خانمه و مشکل داره.

حالا بازم می بینیم که حق و عدالت رعایت نمی شه  و آقایون شیفت عصر بیان  و با کار بیشتر ، باید زمان ببشتری رو هم در کتابخانه باشیم و همچنین دیرتر بریم به خونه.

نهاد شده فقط خانمها.

اسمش عوض کنید

نهاد حمایت از خانمها در کتابخانه های عمومی

 

 

پاسخ:

بنده بی تقصیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">