امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





دعا برای بهبودی فرزاد عزیز

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ


دوستان و کتابدران گرامی

دیروز با خبر شدم که همکار عزیزمون جناب آقای فرزاد فروتن در یک سانحه رانندگی  در شهر کرمان دچار مصدومیت و شکستگی فک و کتف شده اند و در کرمان بستری و تحت درمان قرار گرفتند. بهبودی عاجل از درگاه خداوند منان را برایشان  ارزومندم و از شما عزیزان نیز استدعا دارم برای بهبودیشون دعا کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
حسینعلی خودکار

نظرات  (۴)

با سلام و خسته نباشید خدمت شما همکار گرامی

بسم الله الرحمن الرحیم یا منزل
الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء

از خبر تصادف آقای فروتن بسیار نارحت شدم و از خداوند منان سلامتی و بهروزی هر چه زودتر  ایشان و همه ی مریض ها را خواستارم

با سلام و خسته نباشید همکار گرامی

بسم الله الرحمن الرحیم یا منزل
الشفا و یذهب الداء صل علی محمد و اله و انزل علی وجهی الشفاء

من هم از دیدن  خبر تصادف آقای فروتن بسیار نارحت شدم و امیدوارم  به زودی حالشون خوب بشه و به جمع همکاران برگردند .ان شاا... خداوند منان همه مریض ها رو شفا بده  

باسلام
از شنیدن خبر اتفاق ناگوار برای همکارمان بسیار اندوهگین شدم. از خداوند برایشان شفای عاجل تمنا دارم
با سلام بخدمت اقای خودکار همکار محترم با عرض خسته نباشد و خدا قوت از زحمات واطلاع رسانی جناب عالی.در مورد تصادف آقای فروتن خبر نداشتم الان با خبر شدم از خداوند متعال خواستار بهبود ایشان را دارم امیدوارم که بزودی سلامتی خود را بدست آورند.انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">