امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






حامد زارعی طی حکمی از سوی معاون اداری و مالی ، به عنوان معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان  منصوب شد.

 

 

به گزارش کارشناس روابط عمومی اداره کل ، طی حکمی از سوی اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور حامد زارعی بعنوان معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

با توجه به پیشنهاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان و بنا به تائید کمیته انتصابات مدیران مورخ 6/6/96، بموجب این ابلاغ به عنوان معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق بوده و در پیشبرد اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور موفق باشید.

زارعی دانش آموخته مهندسی صنایع و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد پژوهش هنر و کارشناس امور فرهنگی اداره کل سیستان و بلوچستان بوده است.

ناصری پور نیز دانش آموخته مدیریت بوده و پیش از این از فروردین 92 لغایت تیر 93 بعنوان معاون اداره کل و از تیرماه 93لغایت بهمن 93 طی حکمی بعنوان سرپرست اداره کل منصوب گردید و از بهمن 93 تا کنون نیز مجدد به عنوان معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان به ارایه خدمات پرداخت، که در طی مدت سرپرستی و معاونت ایشان،  افتتاح و تجهیز  چند کتابخانه و همچنین افزایش شاخصهای فرهنگی و کتابخانه ای در استان را شاهد بوده ایم .

بنده به نمایندگی از جامعه کتابداران کتابخانه های عمومی استان برای هر دو این عزیزان توفیق روزافزون و موفقیت و سربلندی را از خدواند منان مسالت می نمایم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">