امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





عضویت رایگان در کتابخانه های استان

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ


نظر به در پیش بودن ولادت با سعادت  پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت،  به اطلاع می‌رساند، عضویت افراد در تاریخ 22 آذر ماه  در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان به صورت رایگان و با پرداخت هزینه صدور کارت عضویت (کارت بهاء)  امکان پذیر است.

مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود که در این خصوص به نحو شایسته‌ای، در فضای کتابخانه و محیط اطراف آن و همچنین فضای مجازی و وبلاگ‌های کتابخانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد. لازم به یادآوری است حضور فرد در کتابخانه به منظور ثبت‌نام الزامی است و کارکنان کتابخانه از تهیه لیست افراد به منظور ثبت‌نام رایگان اکیدا خودداری کنند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
حسینعلی خودکار

نظرات  (۴)

سلام .کمال تشکر راداریم ازتوضیحات کارشناس منابع
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۶ کارشناس منابع
نورسیده ها  به دفترچه ای می گویند که در آن کتب جدیدی که برای کتابخانه ها ارسال می شود بصورت خلاصه وار معرفی می گردد.اعضا کتابخانه پس از مطالعه خلاصه کتاب و در صورت تمایل می توانند کتاب را از کتابخانه امانت بگیرند.
کتابخانه ها موظف هستند که در هر هفته چندین کتاب را که در لیست نورسیده ها آمده است را جهت اطلاع اعضا در تابلوی اعلانات کتابخانه نصب کنند
آخرین لیستی که در سایت کشوری نهاد هم معرفی شده است نورسیده های شماره 12 می باشد.

باسلام وخسته نباشید

آقای خودکارلطفا تو وبلاگتون توضیحاتی درموردنورسیده هابفرمایید تااونایی که میدونن براشون تکراربشه واونایی که نمیدونن ازتوضیحاتتون استفاده کنن اینکه چندشماره راروی تابلو اعلانات نصب بشه...وجدیدترین شماره این هفته کدومه.

ممنون

سلام علیکم میخواستم ببینم چرا بر نامه های که دیگر ادارات برگزار می کنند یه عده می ایند به نام خودشان تمام می کنند البته این مورد باب شده که یک ارگان زحمت می کشه بقیه یک پلاکارد می چسبونند و یا عکس ارگان رو می گیرند و برای استان می فرستند که در کتابخونه ها این رسم شده  و چنان بقیه دوستان چهچه  و به به می زنند مثل اینکه اینا این برنامه رو زحمت کشیدند برگزار کردند اداره کل یا می دونه یا نمیدونه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

سلام

مطالب رو به صورت خصوصی یا از طریق ایمیل برای بنده ارسال کنید.

پیگیری می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">