امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





تبریک تولد مردادی ها

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ق.ظ

همکاران و کتابداران گرامی

آقایان: علی اکبر میر،داروزهی، ریگی پناه، شیرزایی، فرهادی پور، علی اصغر میری، محمدعارف درازهی، رشیدی، ملازهی

خانمها: ندیمی، امیری نژاد


سالروز تولدتان را گرامی می دارم و برایتان آرزوی تندرستی، سلامت و موفقیت دارم.

 

--------

پی نوشت:

نظر یکی از همکاران:

با سلام و خسته نباشید و تبریک به همکاران عزیز متولد تیر ماه  من هم درروز های پایانی تیر متولد شدم اما در لیست همکاران نبودم شاید...


همکار گرامی: بنده بر اساس لیست اکسس اداری و مالی سال 94 نام همکاران را  بر اساس ماه تولد سورت می کنم، اگر اسم شما در میان همکاران تیر ماه نبوده یا بنده دقت کافی را نداشتم و یا اسم شما در آن لیست نبوده، لذا بدینوسیله ضمن پوزش تولد شما را با تاخیر تبریک می گویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">