امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اسامی 5 نفر از دیگر پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 1394 (سری دوم) این نهاد را اعلام و نکاتی را در این باره یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اطلاعیه ضمن اشاره به اعلام سری اول اسامی قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 94 نهاد در چهارم خردادماه گذشته، با انتشار اسامی جمعی دیگر از پذیرفته‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 1394، نکاتی را در خصوصِ شروع به کار و سایر مراحل پیش‌رو عنوان کرده است که به شرح زیر است:

1- از مجموع 542 نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی، تعداد 109 نفر قبلاً مراحل گزینش خود را طی نموده و در حال حاضر پرونده‌های آنان جهت طی مراحل اداری در اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

2- رسیدگی به پرونده 134 نفر  (سری دوم) نیز توسط هسته گزینش پایان یافت و با اشتغال این افراد به صورت استخدام پیمانی موافقت به عمل آمد.

3-  فهرست پذیرفته‌شدگان اعلامی (134 نفر) از 22 استان (خوزستان، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، کرمان، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، قزوین، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، سمنان، قم، زنجان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، خراسان‌جنوبی، گیلان و مازندران) است.

4-  فهرست اعلام اسامی پذیرفته شدگان این استان‌ها به معنای اتمام اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در آن استان‌ها نیست و بقیه افراد پذیرفته شده در این 22 استان و بقیه استان‌ها متعاقباً اعلام می‌شوند.

5- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام از سوی معاونت اداری و مالی جهت ادارت کل استانی ارسال خواهد شد.

6- شروع به کار افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تأییدیه تحصیلی، طی دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه و مکاتبات مربوطه از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان همچنین ضمن تبریک، برای کلیه پذیرفته‌شدگان در پیمودن مسیر دشوار خدمت‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی کشور آرزوی موفقیت می‌کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
حسینعلی خودکار

نظرات  (۱)

 سلام
شروع به کار افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی 94 نهاد کتابخانه های عمومی از چه تاریخی کلید میخوره ؟؟
پاسخ:

سلام.

هنوز نامه ای در اینخصوص ارسال نشده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">