امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





اطلاعیه مهم مدرسه تابستانی خواندن

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ق.ظ


کتابداران ارجمند، همکاران گرامی سلام علیکم

از سعی و پیگیری و تلاش همه شما عزیزان در مدتی که از آغاز به کار مدرسه اینترنتی خواندن می گذرد، قدردانیم. امید داریم که تا کنون از مطالب و محتوای این مدرسه بهره گرفته باشید. 🌺با عنایت به گذشت چهار جلسه از عمر این دوره مدرسه و ارائه سری اول تمرین های دروس، و استفاده از نظرات و پیشنهادها و انتقادهای همکاران، جدول برنامه زمان بندی مدرسه تا پایان سال 94 به همراه نکاتی که بازگویی آنها ضروری است تقدیم حضورتان میشود. تقاضا داریم اطلاعیه‌ها و جدول زمان‌بندی را به دقت مطالعه فرموده و در اطلاع‌رسانی و ارائه مشورت به سایر همکارانتان ما را یاری رسانید.

با عنایت خداوند، محتوای این مدرسه مقدمه‌ای است تا همکاران با بهره‌گیری از آن و نیز از سایر تجربه ها و دانش‌های موجود برای نقش‌آفرینی مفید و متمایز در سال 95، سال خواندن، 📖 آماده شوند؛ ان‌شاء‌الله

 

1.  ماهیت مدرسه خواندن طوری است که فراگیران می توانند در هر زمان و هر مکان در آن مشارکت داشته باشند. برای همین به هنگام مطالعه دروس، انجام تمرین ها و حتی آزمون نهایی، استفاده از مطالب مدرسه، سایر منابع و مشورت با همکاران هیچ ایرادی ندارد. تا می‌توانید و زمان و فرصتتان اجازه می‌دهد با همکاران و دوستان، مشورت و هم‌فکری کنید؛ حتا در زمان پاسخ‌گویی به تمرین‌ها یا آزمون‌ها.

2.  اصل بر خواندن مطالب و بهره‌گیری از آنها در عمل است. طراحی این دوره به گونه‌ای است که همکاران فعالانه در مدرسه حاضر شده و با محتوای آن ارتباط دوسویه برقرار کنند.

3.   از انجام تمرین‌ها و ارزیابی نهایی نگرانی نداشته باشید. تمرین ها برای حفظ استمرار مطالب در ذهن شما ارائه می شود. ارزیابی نهایی نیز به شیوه ای نو، متمایز و کاربردی ارائه می‌شود. لذا استرس و اضطراب و نگرانی برخی همکاران در این موارد بی دلیل است.

4.  طبق برنامه جدول پیوست، اولین اتاق‌های آن‌لاین گفتگو با مدرسان در بهمن ماه برگزار می‌شود. شرکت در این برنامه اجباری نیست اما بسیار مفید و اثربخش است؛ آن را جدی بگیرید.

5. همه عزیزانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند می توانند طبق جدول پیوست مجددا ثبت نام کنند. طبیعی است که این عزیزان باید زمانی فشرده‌تر را برای مطالعه دروس قبلی صرف کنند. برای این دسته از فراگیران و همچنین همه فراگیرانی که موفق به پاسخ به تمرین‌های سری اول نشده‌اند یا در حین انجام تمرین ها با مشکل مواجه شده‌اند، فرصتی جبرانی برای پاسخ‌گویی طبق جدول در نظر گرفته شده است.

6.  برنامه زمان‌بندی دروسی که جلسات آن به اتمام نمی‌رسد و همچنین ارزیابی نهایی کل دوره که در فروردین ماه سال 95 اجرا می شود، قبل از پایان سال به اطلاع همکاران رسانده می شود.

7.   از هفته آینده، مطالبی با عنوان «فقط برای خواندن» در بخش «کلاس های من» مدرسه ارائه می‌شود. این مطالب فقط برای خواندن بیشتر و ارتقای دانش عمومی شما همکاران است. این مطالب در دو بخش «این را هم بدانیم بد نیست که.....» و «زندگی اخلاقی» به صورت هفتگی ارائه می‌شود.

امیدواریم که در ادامه مسیر، با توان و جدیت و انگیزه بیشتر، حضور موفقی در این دوره داشته باشید. منتظر پیشنهادها و نظرات ارتقایی و اصلاحی همه شما عزیزان هستیم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">