امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





بخشنامه عضویت رایگان 24 آبان

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ


همکاران و کتابداران گرامی

بخشنامه ای در خصوص عضویت رایگان روز 24 آبان از طریق اتوماسیون و ایمیل  برایتان ارسال گردیده است، که در ذیل مجدد به حضور ارسال می گردد، خواهشمند است متن بخشنامه ذیل را مطالعه و دقیقا رعایت فرمائید.

 با توجه به بخشنامه شماره  37145//51/ک/ ن معاون محترم توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی مبنی بر اعلام رویه واحد از سوی نهاد در اعلام رایگان بودن ثبت نام عضویت در کتابخانه های عمومی در روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ( 24 آبان ماه سال جاری) ، به اطلاع می رساند ضمن رعایت بند 2-16 دستورالعمل عضویت مبنی بر دریافت 5000 ریال هزینه صدور کارت، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی تنها در تاریخ اشاره شده (24 آبان )  بلامانع می باشد.

لذا متقاضیان عضویت می توانند در روز بیست و چهارم آبان ماه با حضور در یکی از کتابخانه های مورد نظر نسبت به ثبت نام در کتابخانه اقدام، و یا از طریق سامانه مدیریت کتابخانه ها (سامان) به آدرس WWW.Samanpl.ir پیش ثبت نام عضویت را انجام دهند. لازم به توضیح است که پس از انجام پیش ثبت نام، متقاضی می تواند تا دو هفته پس از تاریخ مزبور به کتابخانه مورد نظر مراجعه و فرایند ثبت نام را نهایی نماید.        

    شایسته است  ادارات شهرستان و کتابخانه های عمومی اقدامات لازم را  در خصوص تبلیغات و انجام  اطلاع رسانی مناسب به عمل آورند. مقتضی است تدابیری اندیشیده شود تا از پذیرش فهرست تجمیع شده ی افراد درخواست کننده عضویت از سوی مدارس، ادارات و ... خودداری شود.

بدیهی است حضور فرد متقاضی هنگام ثبت نام در کتابخانه الزامی می باشد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">