امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





پیگیری یک بند از نامه تاخیرات

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ
روسای محترم ادارات و مسئولین کتابخانه ها
 با سلام
همانطور که در بخش رنگی (صورتی) متن ارسالی ذیل که از طریق اتوماسیون و ایمیل در اسفندماه سال  گذشته و مجدد از طریق ایمیل در 17 می  برای روسای ادارات ارسال گردیده مشاهده می نمایید:
می بایست مسئولین کتابخانه ها پس از پیگیری لیست تاخیرات  کتبی که در کتابخانه موجود نمی باشند و عودت داده نشده است  را به وضعیت برنگشته تغییر دهند و روسای ادارت  آمار شهرستان خود را به تفکیک هر کتابخانه برای بنده ارسال نمایند ولی متاسفانه گزارشی از این بند نامه برای بنده تا کنون ارسال نشده است.
لذا در صورتیکه نسبت به تغییر وضعیت اقدامی صورت نگرفته به صورت خیلی فوری این تغییر  در سامانه سامان کتابخانه صورت پذیرد و گزارش تعداد کتب تغییر وضعیت شده تا ساعت 11 صبح یکشنبه برای بنده ارسال گردد.



روسای محترم ادارات شهرستانها
سلام

فایل پیوست، فهرست کلیه کتابهای امانت رفته و بازنگشته از تاریخ 1 فروردین 1388 تا پایان بهمن 93 است. لطفا فایل پیوست را دریافت و برای کلیه مسئولین کتابخانه های استان خود ارسال کنید. عملکردهای مورد انتظار از کتابخانه در این خصوص عبارتند از:


- پیگیری علت عدم برنگشتن کتاب به کتابخانه توسط کتابداران و مسئول کتابخانه؛


- در صورتی که کتاب در قفسه کتابخانه موجود بود یا به کتابخانه بازگردانده شد، از امانت فرد خارج شود؛


- در صورتی که کتاب در کتابخانه موجود نبود، از امانت عضو به هیچ وجه، خارج نشود و در کاربرگه نسخ، وضعیت آن را به برنگشته تغییر دهد؛


- گزارش اقدامات صورت گرفته را بر اساس سلسله مراتب اداری، مسئول کتابخانه به کارشناس استان منتقل و کارشناس نیز گزارشات اقدامات صورت گرفته را به صورت مکتوب و با آمار و رقم از طریق نامه رسمی به اداره کل امور کتابخانه ها ارسال نماید. در گزارش مکتوب بایستی آمار زیر لحاظ شود:

- تعداد کل کتابهای بررسی شده در هر کتابخانه (بر اساس فایل اکسل ارسال شده)

- تعداد کتابهای بازگردانده شده در هر کتابخانه

- تعداد کتابهای تغییر وضعیت داده شده به برنگشته در هر کتابخانه


- بازه زمانی برای بررسی و انجام این امور توسط کتابخانه، تا پایان اردیبهشت 94 است. براین اساس کارشناس استان موظف است گزارش خود را حداکثر تا پایان هفته اول خرداد 94 ارسال نماید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">