امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





منبع:  yazdpl.ir
با حمایت دهیاری روستای چاهک مبلغ 20 میلیون ریال برای تجهیز بخش کودک کتابخانه دهستان چاهک اختصاص یافت

در جلسه‌ای با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم و جمعی از مسئولان دهستان چاهک که صبح پنجشنبه 7 خرداد برگزار شد، دهیاری این روستا مبلغ 20 میلیون ریال برای راه‌اندازی و تجهیز بخش کودک کتابخانه چاهک اختصاص داد.

حجت‌الاسلام "علیرضا نهاوندی" امام جماعت دهستان چاهک از تلاش‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدردانی کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان این دهستان برای ارتقای کیفی تنها کتابخانه عمومی چاهک شد.

"سیدعباس طباطبایی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم نیز همکاری با مسئولان و معتمدان روستای چاهک را از اولویت‌های این اداره دانست و از امام جماعت این روستا خواست از ظرفیت منابر و تریبون‌های سخنرانی برای ترویج مطالعه و عضویت در کتابخانه به عنوان یک اقدام ارزشمند فرهنگی بهره گرفته شود.

وی با اشاره به قول مساعد دهیاری چاهک برای تأمین بخشی از هزینه‌های راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه این روستایی گفت: با قول دهیار این روستا و پیگیری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، مقرر شده است مبلغ 20 میلیون ریال از سوی دهیاری برای رنگ‌آمیزی و زیباسازی بخش کودک کتابخانه روستایی چاهک اختصاص یابد.

شهرستان خاتم دارای 4 باب کتابخانه شهری و سه باب کتابخانه روستایی است که کتابخانه روستایی چاهک  با 2 هزار و 600 جلد کتاب و 755 عضو، یکی از کتابخانه‌های فعال روستایی این شهرستان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">