امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





ویرایش جدید بازدید کتابخانه ها (سپهر)

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

روسای محترم ادارات و مسئولین محترم کتابخانه ها


      به اطلاع می رساند نرم افزار بازدید سپهر با تغییراتی در قسمت کتاب من / فرهنگی / کودک به روز شد و هم اکنون از طریق وبلاگ www.ARZYABI.BLOG.IR  در دسترس می باشد. ضمن تشکر از زحمات شما دوستان، لطفا به مدیران کتابخانه ها، کتابداران  شهرستان ها خود اطلاع رسانی کنید. ضمنا جهت دریافت پسورد با بنده تماس بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است استفاده از یوزر آزمایشی غیر فعال شده است و در صورتی که کارشناس، مدیر کتابخانه یا رئیس اداره شهرستانی نام کاربری ندارد با بنده (داخلی 123) هماهنگی نماید. ضمنا آخرین تغییرات در نام کاربری در قسمت «نام کاربری و رمز عبور»  وبلاگ ارزیابی قابل مشاهده است.

روسای محترم ادارات شهرستانها ضمن ابلاغ به مدیران کتابخانه ها در خصوص تکمیل این فرم به صورت ماهانه، لازم است بازدید های سه ماهه زمستان را نیز در این ویرایش تا تاریخ 21/12/93 تکمیل و ارسال نمایند.
آدرس مستقیم:
http://arzyabi.blog.ir/category/%D9%86%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C%20%D9%88%20%D8%B1%D9%85%D8%B2%20%D8%B9%D8%A8%D9%88%D8%B1/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰
حسینعلی خودکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">