امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.





تنظیمات بارکد جدید

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

برخی از کتابداران گرامی اعلام نموده اند که با تنظیمات و اطلاعات ارسالی در خصوص بارکد که در پستهای گذشته قرار گرفته متاسفانه نمی توانند نسبت به بارگزاری و پرینت بارکد کتابخانه های خود اقدام نمایند لذا از کارشناسان فناوری اداره درخواست نمودم تا مجدد تنظیمات را بررسی نموده و به بنده اعداد دقیق را اعلام نمایند.

ضمن تشکر از آقای صوفی عکس تنظیمات مربوط به بارکد به شرح ذیل اعلام می گردد. لازم به توضیح است کتابخانه هایی که در پرینت بارکد مشکلی ندارند نسبت به تغییر اعداد اقدام ننمایند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
حسینعلی خودکار

نظرات  (۳)

سلام علیکم

جناب خودکار لطفا اندازه دقیق رو بگید این اندازه ها اصلا همخوانی ندارند ما الان چند هفته است هی بالا پایین میکنیم در نمیاد آقا جان چکار کنیم لطفا با بجه های آتی یک انازه دقیق بگیرید اعلام کنید مگه برگه های لیبل وبارکد اندازه هاشون همه یکی نیست پس چی که خودتون بالا پایین کنید ما اگه بلد بودیم التماس نمیکردیم که بابا اندازه دقیق بدید خودمون انجامش میدادیم

باتشکر

پاسخ:
کتابداران محترم و همکار گرامی
بنده نیز به نوبه خودم از اینکه هنوز این مشکل برطرف نگردیده بسیار متاسفم ولی تنظیمات ارسالی از سوی واحد it  و آقای صوفی در اداره کل و بر روی برگه های خام لیبل و بارکد تست شده و در اینجا مشکلی نداردند و لذا از شما همکاران محترم تقاضا دارم با توجه به نوع پرینترها  و لیبل و بارکدهای موجود در کتابخونه خود نسبت به اندازه گیری و اصلاح لیبل و بارکد در کتابخونه اقدام نمایید.

باسلام

آقای خودکار نه اندازه عطف ن بارکد ی که گذاشتین همخوانی ندارند ما کتابدارا چکار کنیم موندیم حیرون وسرگردون از بس بالا پایین کردم ب خدا خسته شدم برگه لیبل هم نداریم ب اندازه کافی من تاحالا شاید سی چهل تا خراب کردم اول ازپشت برگه بعد مجبور شدم رو صفحه رو هم انتخاب کنم مگه همه برگه ها یک اندازه نیست پس چرا هر کتابخونه یک اندازه میزنه توروخدا یک فکری بکنید چکار کنیم واقعا ب خدا من اندازه دقیق دقیق گرفتم ولی بازم خراب میشه یک فکری بکنید این مشکل حل بشه ما موندیم ک دیگه ب کی زنگ بزنیم  اندازه بگیریم 

۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۷ علی اکبر میر
با سلام
این تنظیمات بارکد ارسالی اصلا قابلیت عملیاتی ندارد
نزدیک دو ساعته من دارم این تنظیمات رو بالا و پایین میکنم
اما متاسفانه نتیجه ای نگرفتم و کماکان از بارکد قدیم استفاده میکنم

برچسب های بارکد جدید ارسالی از طرف استان هم به دلیل ضخیم بودن از دستگاه پرینتر عبور نمی کند و باز هم از آخرین موجودی برچسب های قدیم استفاده میکنیم

با تشکر از پیگیری های شما و دیگر همکاران
پاسخ:
جناب آقای میر
سلام علیکم
با توجه به اینکه بنده از فردا (یکشنبه تا آخر هفته ماموریت هستم. لذا با آقای صوفی داخل 120 تماس بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">