امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.
بایگانی
پیوندهای روزانه

امور کتابخانه های سیستان و بلوچستان

این وبلاگ جهت بهبود تعامل سازنده با کتابداران محترم استان سیستان و بلوچستان راه اندازی گردیده است.






 مسئولین محترم کتابخانه ها و کتابداران محترم

به اطلاع می رساند در بخش مدیریت کاربران سامان ، امکان بسیار مهمی تحت عنوان "تجمیع کاربران" فرآهم شده است. با استفاده از این امکان، میتوان "شناسه های غیرفعال و منقضی شده و تکراری" کاربران فعال در یک کتابخانه را درهمکرد نمود. لطفا راهنمای پیوست را به دقت مطالعه نمایید.

لازم به توضیح است فرایند حذف کاربری های تکراری گام به گام است. در این مرحله فعلا شناسه های تکراری یک عضو فعال در کتابخانه تجمیع می شوند. در مراحل بعدی قطعا راهکارهایی برای شناسه های تکراری کاربران غیرفعال خواهیم داشت.


لینک دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰
حسینعلی خودکار

نظرات  (۱)

باسلام واحترام .اگرمی شد رف خوانی همان موعداسفند باشد بهترنبود .می شه از تهران درخواست کنید .چونکه اوج مراجعین همان شهریور ومهراست .
پاسخ:
با سلام
رف خوانی یک امر کشوری است و اگر کتابداران محترم اصلاح رده، شماره ثبت نادرست، نصب بارکد و اصلاح لیبلهای شماره رده و یا کاتر اونها با سیستم مطابقت نداره در این چند ماه گذشته انجام داده باشند قاعدتا امسال در رفخوانی مشکل خاصی نخواهیم داشت و بحول و قوه الهی و همت کتابداران و همکاران گرامی این امر در بازه زمانی کوتاهتری انجام خواهد شد.
در سالهای ماضی برای رفخوانی از خود کتابداران در خصوص زمان رفخوانی نظرسنجی شد و لی بازم اگه از من در اینخصوص صحبتی بعمل آمد حتما با کتابداران محترم در اینخصوص مشاوره خواهد شد.

در ضمن من باب مزاح
اوج مسافرت در شهریور است و اوج مرخصی همکاران برای استفاده از  باقیمانده مرخصی ها در پایان اسفند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">